- Reklama -NikeNike
Strona głównaStylSneakersadidas Consortium na nowo definiuje kolaboracje dzięki „Sneaker Exchange”

adidas Consortium na nowo definiuje kolaboracje dzięki „Sneaker Exchange”

Miniony rok adidas Consortium spędził cały czas w trasie co przyniosło szereg znakomitych kolaboracji. O części nawet pisaliśmy na łamach naszego magazynu.

Przedstawiciele spod znaku Trzech Pasków w nadchodzącym 2017 chcą zrobić coś więcej, dołożyć ekstra i ze smaczkiem. Robią zatem krok naprzód i tworzą Sneaker Exchange, projekt w który zamieszani będą przedstawiciele największych / najlepszych sneakersowych sklepów na świecie. Mowa tu o takich sklepach jak: Alife, A Man Maniere, Bodega, Colette, END, Foopatrol, Fruitition, Invincible, Juice, Kith, NAKED, Overkill, Packer, SlamJam, Sneakerboy, Sneakersnstuff, Social Status, Solebox, UNDFTD, United Arrows & Sons, Starch oraz Wish. Trzeba przyznać, że całkiem porządne zestawienie sneakersowych tuzów!

Na razie nie zdradzono zbyt wielu szczegółów, ale domyślamy się, że poszczególne sklepy będą współpracowały nie tylko z adidasem, ale również ze sobą. Przykładem jest tu chociażby projekt adidas Ultra Boost, którego zajawkę pokazywaliśmy kilka dni temu.

https://www.youtube.com/watch?v=Q0Gj-NolDmE

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: