Z roku na rok przybywa ogromna rzesza fanów kicksów, rosną w siłę również wielkie globalne marki takie jak chociażby Jordan Brand. Takie magazyny jak nasz czy damski Estill Mag są platformą łączącą te dwie strony rynku. Przekazujemy Was najświeższe informacje, przecieki i nowinki.

Teraz Jordan Brand idzie o krok dalej i skraca dystans pomiędzy marką a odbiorcą i fanem. Robi to poprzez swój własny blog, który pojawił się właśnie w sieci. Działa on pod adresem air.jordan.com.

Celem tego bloga jest scentralizowanie rozmów i informacji na temat produktu, który noszony jest przez gwiazdy muzyki i sportowców, który używany jest na boiskach oraz ulicy. Nie będą to puste informacje o butach, materiałach czy datach premiery. W pierwszych wpisach widzimy całą otoczkę, jak chociażby wywiad z zawodnikiem NBA Jabari Parkerem czy Aleali May, czy też zdjęcia z lookbooka oraz z otwarcia sklepu w NY.

Już teraz trzeba dodać to do swoich ulubionych zakładek jako lektura obowiązkowa!