Można powiedzieć, że Kalifornia streetwearowymi brandami stoi, gdyż przeważnie pisząc o nowym, zagranicznym debiutancie ze Stansów to pochodzi on właśnie z wyżej wspomnianego miasta.

Dzisiaj mamy dla Was markę Brotherhood i ich letnią kolekcję zatytułowaną jako War is over, która mocno inspirowana jest kampanią i hasłem war is over if you want it, promowaną niegdyś przez Yoko Ono i Johna Lennona. Natomiast, jeśli chodzi o ubrania to również jest dobrze. Dominują proste wzory, ciekawe grafiki i stonowane kolory. Te trzy elementy przeniesiono na koszulki, koszule dostępne z długimi i krótkimi rękawami (pod tym względem wybór jest naprawdę spory!) oraz longsleeve’y. Uzupełnieniem stawki są torby i krótkie spodenki.

Całość ogarniecie na oficjalnej stronie internetowej Brotherhood.

brotherhood-war-is-over-lookbook-1 brotherhood-war-is-over-lookbook-002 brotherhood-war-is-over-lookbook-3 brotherhood-war-is-over-lookbook-5 brotherhood-war-is-over-lookbook-6 brotherhood-war-is-over-lookbook-7 brotherhood-war-is-over-lookbook-8 brotherhood-war-is-over-lookbook-9 brotherhood-war-is-over-lookbook-10 brotherhood-war-is-over-lookbook-11 brotherhood-war-is-over-lookbook-12 brotherhood-war-is-over-lookbook-13 brotherhood-war-is-over-lookbook-14