Po wiosenno-letnim secie, polska firma PROSTO jakiś czas temu ruszyła z najnowszą kampanią, która za zadanie ma jak najlepszą promocję dla linii Klasyk i sezonu jesień/zima 2016.

Czworo bohaterów w obiektywie Grześka Wełnickiego, stworzyło surowy, uliczny oraz momentami niepokojący klimat, w którym ubrania niczego nie udają – są autentyczne. Zdjęcia zostały wykonane przy użyciu oldskulowego aparatu wielkoformatowego, który wymaga wiele wiedzy technicznej. Jest to ukłon w stronę klasycznej fotografii analogowej. Szare bloki, surowe wielkomiejskie zaułki, reportażowy styl zdjęć – jest tak jak ma być – Prosto i Klasycznie.

Wszystkie produkty ze zdjęć są lub w niedługim czasie będą dostępne sklepie internetowym PROSTO.

14138596_1427607680600630_4964285539917471655_o 14138818_1427607513933980_3733023856866350553_o 14141609_1427607373933994_3351201482267964910_n 14188297_1427607607267304_1726046500017810461_o 14188414_1427607480600650_3067885812376750310_o 14195973_1427607670600631_8623358960680943017_o 14199344_1427607620600636_6680582514761611607_n 14199584_1427607537267311_4761443823099418325_n 14202777_1427607277267337_2274792125028512029_n 14203193_1427607280600670_7401389174701671712_n 14205947_1427607643933967_1465192411363310164_o 14225501_1427607510600647_6458590975792024900_n 14231359_1427607197267345_8804827273787080273_o 14237579_1427607397267325_8798202478630970110_n 14241608_1427607193934012_8943682868595057606_o 14249965_1427607377267327_198029260392264246_o