Najnowsza kampania VANS z okazji 50 lecia firmy wyglądać będzie zupełnie inaczej niż zwykle. Udział w niej wzięli przyjaciele kalifornijskiego brandu: muzycy, artyści, ludzie związani z deskorolką, ale także osoby związane na co dzień z modelingiem.

I od modelingu zaczniemy. Dziś prezentujemy Wam amerykańską modelkę Natalie Westling, która znana jest chociażby z kampanii dla Marca Jacobsa czy Saint Laurent Paris. Związana jest z deskorolką i uliczną kulturą, dlatego postanowiła wytatuować sobie logo Vans Off The Wall – jej manager musiał być wniebowzięty… Jeśli macie ochotę śledzić działania Natalie, zobaczcie jej profil na Instagramie.

Natomiast po wszelkie inne nowości na temat ostatnich poczynań firmy VANS, odsyłamy Was na oficjalną stronę internetową marki – kliknij tutaj.

12764662_559404854222197_7544809498505973894_o 12795160_559405214222161_4642606950498634264_o 12823460_559405104222172_9023956996908877387_o

NATALIE WESTLING twarzą kampanii „VANS 50th Anniversary”
Ocena czytelników 5 Głosów