Jakiś czas temu wrzuciliśmy wpis o najbardziej lubianych markach na Instagramie. Bezsprzecznie liderem był brand spod znaku Trzech Pasków. adidas wiele w zeszłym roku namieszał oraz wprowadził kilka mocnych pozycji.

Jednakże rynek i sprzedaż mają się nijak do zamieszania w mediach społecznościowych. Przykładem na to jest chociażby ostatni okres około świąteczny. Portal Investors.com pokazał wyniki sprzedaży największych firm na rynku w ostatnich dniach zeszłego roku. Nike zanotowało wzrost sprzedaży rok do roku, co nie jest zbytnio zaskakujące, wzrost sięgnął poziomu 18,6% wg Dave’a Weinera ze SportScanInfo. Największym pozytywnym zaskoczeniem ukazało się Under Armour ze wzrostem aż 98.9%! I teraz kolejne zaskoczenie, jedyny brand ze spadkiem sprzedaży rok do roku to adidas jako całość, ich sprzedaż zmniejszyła się o 7.7%.

 

Poziom sprzedaży w okresie świątecznym 2015
Ocena czytelników 1 Głosuj