Bright Tradeshow to targi, które od kilku lat aktywnie odbywają się w trakcie Berlin Fashion Week. Z racji, że wiele marek wystawiających się tam to gracze typowo skoncentrowani na deskorolce, wiele osób kojarzy Bright ze środowiskiem skate’owym. Przez lata klimat ten budowały także eventy deskorolkowe powiązane z targami. Mimo wielu takich marek, Bright to nie tylko decha.

IMG_4122 IMG_4125 IMG_4131

Po ofercie prezentowanej na rok 2016, raczej nie możemy spodziewać się przełomowych trendów, które zrewolucjonizują rynek. Każda marek dużo bardziej stawia na konsekwentne budowanie swojego wizerunku, niż eksperymenty. I bardzo dobrze. Kilku graczy po długiej drzemce próbuje wrócić do gry, jak np. Champion, FILS czy Kangol. Czy im się uda? Pokażą najbliższe sezony.

IMG_4112 IMG_4299 IMG_4298 IMG_4113

Każdej marki z osobna opisywać nie będę. Carhartt, Levi’s, Vans, OBEY, Wemoto czy HUF trzymają swój poziom i dlatego cały czas jest ich mnóstwo w streetwearowych sklepach. To co dało się szczególnie zauważyć i usłyszeć z rozmów z wystawcami to dużo większe skupienie się na jakościach niż nadrukach. Te oczywiście nie znikają, ale to nie nadrukiem się teraz gra. Liczy się dobry materiał i ciekawe zastosowania oraz połącenia.

IMG_4148 IMG_4155 IMG_4171 IMG_4172

Miło także było zobaczyć polskich zawodników na międzynarodowej scenie. Zarówno Turbokolor jak i Backyard Cartel przygotowali ofertę, która znajdzie bardzo wielu sympatyków. Nie da się ukryć, obie marki wyróżniają się na tle innych polskich brandów i w Berlinie także nie zniknęły w tłumie. Jest świeżo! Osobiście kibicuję zarówno jednej jak i drugiej, no i czekam aż towar pojawi się w sklepach, by nabyć sobie to i owo.

IMG_4179 IMG_4183 IMG_4159IMG_4313 IMG_4312

Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować blogerowi Zulu Kuki, który jest autorem tej relacji. Koniecznie sprawdźcie jego oficjalną stronę internetową, gdzie codziennie pojawiają się ciekawe informacje na temat streetwearu!

Reklama
air jordan