Była już relacja z targów modowych Bright Tradeshow, więc teraz przechodzimy do kolejnej interesującej imprezy, czyli Seek. Warto również dodać, że i w tym przypadku autorem tekstu jest bloger Zulu Kuki, który zdecydowanie nie próżnuje i śmiga po wszystkich miejscówkach w Polsce czy Europie. Zapraszamy do lektury!

IMG_4187 IMG_4190

SEEK to zupełnie nowa jakość targów. To co od razu rzuca się w oczy to fakt, że wystawców nie wyróżnia nic poza produktem. Targi trzymają własne standardy estetyczne i nie ma możliwości budować stoiska z własnych materiałów w innych kolorach. Zupełne przeciwieństwo niegdyś wielkich Bread&Butter, gdzie duży zasób portfela pozwalał budować na targach małe miasteczka. Bardzo mi się podoba to rozwiązanie. Co prawda przy dosyć sporej powierzchni wystawowej, czasem ciężko znaleźć markę, której się szuka, ale to co ma tu największe znaczenie to Twoja autorska oferta. A ta na SEEK’u była bardzo bogata.

IMG_4194 IMG_4200 IMG_4204 IMG_4208

Prezentowały się tutaj marki, które nie chcą być kojarzone z deskorolkową branżą lub ich klient to zdecydowanie inny target. Takie marki jak Carhartt czy Converse wystawiały się i na Brightcie i na SEEK’u w hali obok, z zupełnie innymi ofertami. Podobnie jak Komono, które pokazało część oferty na Bread&Butter, lecz zdecydowanie bogatsze stoisko zbudowano na SEEK’u. Czuję, że w następnym sezonie wiele marek z Bright także będzie migrować na konkurencyjne targi, widząc ich sukces.

IMG_4217 IMG_4218 IMG_4220 IMG_4222 IMG_4225

Przejdźmy do wystawców i ich ofert. Zaczynając od klasyków jak Alpha Industries, Penfiled, czy Edwin, do świeżej energii takich marek jak New Black, Daily Paper czy Publish Brand. Ten ostatni to mój faworyt całego berlińskiego tygodnia mody. Casual w odważnych formach i niesamowitych jakościach, sprawia że marka ta rozwija się dynamicznie, co też potwierdziła sympatyczna kobietka obsługująca stoisko. Na stoiskach dużo denimu, dużo melanżowych dzianin, dużo beżu, militarnej zieleni i innych kolorów w spokojnym wydaniu. Wśród akcestoriów Herschel Supply oraz Porter – Yoshida Co. Ten pierwszy kolejny raz udowdnił, że kreatywność jest jedyną granicą, przedstawiając zarówno nowe formy plecaków – mocny nacisk na damskie plecaki, plus nowe jakości przy istniejących już świetnych formach. Ponadto pojawiły się prężnie rozwijające się marki jak Product Of New York czy Filling Pieces. Trzeba przyznać, że to coraz mocniejsi gracze na rynku. Dodatkowo wartwo zwrócić uwagę na kilka innych marek jak muro.exe, które od niedawna dostępne jest w Polsce, Veja czy ARKK Copenhagen.

IMG_4227 IMG_4229 IMG_4273 Untitled 3

Co więcej? Kolaboracje, kolaboracje i jeszcze raz kolaboracje. Możemy spodziewać się połączenia sił HUF i OBEY, Happy Socks i Komono, Stance w raperskim klimacie NASa i wiele wiele innych. Sami zobaczycie niebawem!

IMG_4276 IMG_4277 IMG_4281

Wrażenia i wnioski?

Firm na rynku pojawia się coraz więcej. Coraz więcej z nich chce opowiedzieć Ci swoją historię. Jeśli jej nie masz, to nie masz o czym mówić do swoich klientów. Fajna grafika to już za mało. Berlin potwierdził także to, że czasy t-shirtowych brandów idą w zapomnienie. Teraz liczy się każdy, nawet najmniejszy detal. Smaczek, który sprawi, że Twój biały t-shirt będzie się różnił od innego białego t-shirtu. 2016 rok taki właśnie będzie. Smaczny, przemyślany i dopracowany pod każdym względem.

Untitled 4 IMG_4293

Wielkie podziękowania dla sklepu theavenue.pl, który pomógł mi w wyprawie do Berlina!

TARGI MODOWE SEEK – RELACJA
Ocena czytelników 1 Głosuj