Nawet nie wiemy, kiedy to zleciało. Dzisiaj (tj. 30.07.2016) obchodzimy właśnie 5-tą rocznicę istnienia, a to oznacza, że do tej pory dostarczyliśmy Wam prawie 19 tysięcy przeróżnych newsów, na które składają się codzienne wpisy, zawierające dawkę streetwearu, kicksów czy muzyki, a do tego dochodzą jeszcze wywiady, artykuły, relacje oraz testy i recenzje.

Było i jest tego naprawdę sporo. Wystarczy spojrzeć na nasz magazyn, który w ciągu tych kilku lat przeszedł dobrze przyjęty lifting. Dodatkowo przez ten czas na naszym rynku zmieniło się bardzo wiele. Obecnie mamy do czynienia ze sporym wyborem poszczególnych produktów. Nie trzeba już co chwilę jeździć po innych stolicach europejskich, by ogarnąć specjalne wydanie obuwia.

Natomiast my w międzyczasie współpracowaliśmy z największymi brandami: adidas Originals, Nike, Vans, Converse czy Reebok Classic. Nawiązaliśmy współpracę z wieloma sklepami jak WorldBox, The Avenue, RunColors, SneakerStudio, ATAF czy BludShop. Co więcej, z niektórymi z nich działaliśmy na grubszą skalę, robiąc video-recenzje, takich produktów jak Jason Markk (kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń WOW!) czy Diamond Supply Co., przy których pomagał nam utalentowany fotograf Adam Karas. Oprócz tego prezentowaliśmy też kolekcję Nike czy zbliżające się nowości amerykańskiej firmy Vans – naprawdę jest tego masa.

Jednak przede wszystkim w tym czasie pojawiły się konkretne i wartościowe marki. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję zaprezentować Wam markę Phenotype – warszawską ekipę, która dzisiaj kojarzy nam się ze świetną jakością i podejściem do ubrań a przede wszystkim z Joggerami. Ciągle w szafie mam ciuchy z ich początkowych kolekcji. Aczkolwiek trzeba przyznać że te 60 miesięcy to nie tylko Pheno. Obok tego brandu mogę spokojnie wymienić jednym tchem Intruz, Hazel21, Urban Flavours, Paris+Hendzel, The Hive czy Backyard Cartel, a jeśli już mowa o tych ostatnich to mieliśmy okazję poznać ich kilka lat temu na targach Swag Show, organizowanych m.in. przez Kubę Pawlika i Wojciecha Sporysza. Ciężko wymienić tutaj wszystkie wartościowe marki. Nie starczy nam dnia, by opowiedzieć o każdej, więc chociaż wymienię je z nazwy. Mielibyśmy wyrzuty sumienia, gdybyśmy tego nie zrobili – 1991international, Unleashed, We Peace It apparel, Diaval Brand, Gruo, Diamante czy Prisma, wiedźcie że robicie świetną robotę.

Objęliśmy również patronatem wiele świetnych i ciekawych dla naszego rynku wydarzeń jak Sneakerness, Warsaw Sneaker Market, Swag Show, Kramberry czy premiery w sklepie Chmielna20.

Ten wpis jest pewną podróżą w czasie. W końcu chyba każdy jara się Martym McFly i jego samo-wiążącymi się Magami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak dzisiaj wygląda THE ILLEST, ale chcemy iść dalej i wdrożyć nowe rozwiązania oraz formaty, ale o tym za jakiś czas. Jeśli macie jakieś swoje sugestie to jesteśmy otwarci na propozycje, w końcu to wszystko dla Was.

Na koniec mamy dla Was KONKURS i drobne upominki. Z okazji naszego 5-lecia mamy dla Was do wygrania bon o wartości 300 zł do wykorzystania w sklepie The Avenue albo buty adidas Clima Cool „Collegiate Red” o wartości 589zł, niestety tylko w rozmiarze 44. Co trzeba zrobić? Wystarczy pod postem na Facebooku wpisać w komentarzu co wybierasz: bon czy buty, a my w poniedziałek wieczorem wybierzemy dwie osoby, które zgarną upominki.

Reklama
air jordan