Vans jeden z czołowych producentów butów i akcesoriów sportowych, który na co dzień obcuje z takimi dziedzinami sportu jak skateboarding, surfing czy BMX, ma przyjemność ogłosić światową kampanię,
kampanię pod nazwą – 
The Story of Vans.

Jak już zapewne wiecie historia firmy rozpoczęła się 16 marca 1966 roku, gdy Paul Van Doren wraz z trzema wspólnikami (Jim Van Doren, Gordy Lee, Serge D’Elia) otworzył w Anaheim w Kalifornii swój pierwszy sklep pod nazwą Van Doren Rubber Company, w którym produkowano a następnie sprzedawano buty.

The Story of Vans to unikalna kampania, podczas której zobaczymy najważniejsze momenty w całej 50-letniej historii marki. Powstała ona dzięki połączeniu przeróżnych metod animacji. Za ich pomocą udało się stworzyć przełomową wizualizację, która przedstawia najważniejsze etapy marki w takich sportach jak skateboarding, surfing czy BMX, ale także w ulicznej sztuce, muzyce czy modzie.

Sprawdźcie jak im to wyszło na załączonych poniżej klipach.

 

 

 

„The Story of Vans” - kampania z okazji 50-lecia Vans Off The Wall
Ocena czytelników 1 Głosuj