Reklama
INSTAGRAM

Strona główna LIFESTYLE TECHNOLOGIA Artyści już nie będą mogli samodzielnie dodawać muzyki do Spotify!

Artyści już nie będą mogli samodzielnie dodawać muzyki do Spotify!

Spotify właśnie ogłosiło na swoim blogu, że program, w którym artyści samodzielnie dodawali swoją muzykę do serwisu, zostanie zamknięty z końcem lipca 2019 roku.

Zamiast tego artyści będą musieli korzystać z tradycyjnego dystrybutora lub firmy zewnętrznej, takiej jak Tunecore lub Stem, aby uzyskać dostęp do platformy. Chociaż artyści będą teraz musieli płacić za przesyłanie utworów, mogą zachować swoje dane zliczające i miejsca docelowe na playlistach, o ile dostarczą muzykę za pośrednictwem dowolnego dystrybutora, na którego muszą się zdecydować przed 30 lipca.

„Najbardziej wpływowym sposobem, w jaki możemy poprawić jakość dostarczania muzyki do Spotify dla jak największej liczby artystów i etykiet, jest oparcie się na wspaniałej pracy, jaką wykonują nasi partnerzy dystrybucyjni, aby służyć społeczności artystów” – podała w swoim oświadczeniu przedstawiciele tego streamingowego giganta.

Nie da się ukryć, że to ogromny cios dla niezależnych muzyków, którzy dotąd mogli się promować na Spotify. Z drugiej jednak strony pojawiały się profile, które wgrywały na serwery albumy przedpremierowo czy po prostu kradzione.

- Reklama -
air jordan
- Reklama - NIKE WYPRZEDAZ
- Reklama -
INSTAGRAM

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY:

Nike SB zaprojektowało na Halloween nowe Dunk Low „Night of Mischief”

Specjalnie z okazji tegorocznego Halloween ekipa designerów Nike SB zaprojektowała nowe Dunk Low w wersji nazwanej "Night of Mischief". Konstrukcja butów opiera się na czarnym...

Firma Dr Martens wystawiona na sprzedaż za astronomiczną kwotę!

W sieci pojawiły się właśnie pierwsze doniesienia o tym, że kultowa marka Dr Martens została wystawiona na sprzedaż za astronomiczną kwotę! Jeden z finansowych graczy...

Zdjęcia butów Star Wars x adidas Nite Jogger ‚Stormtrooper’

Już za kilka tygodni na kinowych ekranach pojawi się film Star Wars: The Rise of Skywalker, więc z tejże okazji doszło do bardzo ciekawej współpracy....

Drake otwiera nowy sklep stacjonarny OVO TOKYO

OVO czy jak kto woli October’s Very Own to lifestyle'owy brand, za stworzeniem którego stoi nie kto inny jak same Drake. Wspominamy o nim,...

Wspólna kolekcja FPAR x Carhartt WIP na jesień i zimę 2019 roku

Drogi FPAR i Carhartt WIP ponownie się przecinają, a efektem ich spotkania jest nowa kolekcja nawiązująca do klasycznych i podstawowych pozycji z lat '90. Carhartt...

Uru chce nas zapoznać ze swoją jesienno zimową kolekcją na 2019 rok

Japońska marka Uru lubująca się w "za dużych" stylistykach ponownie stworzyła ciekawą kolekcję. Opuszczone ramiona, szerokie kroje i powściągliwe kolorystyki znów znalazły swoje miejsce...
- Reklama -
STREETWEAR SNEAKERS DLA KOBIET DAMSKI