Minimalizm, który robi wrażenie. COS w kolekcji na wiosnę i lato 2025 roku podnosi poprzeczkę, redefiniując smart casual poprzez innowacyjne krawiectwo i doskonałą jakość materiałów. Twarzą kampanii został Adrien Brody, którego magnetyczna elegancja idealnie współgra z estetyką marki. Tuż obok pojawiają się również: Clément Chabernaud, Badhiel Nyang oraz Taemin Park.
Paleta barw inspirowana naturą – beże, głębokie błękity i subtelna zieleń – podkreśla nowoczesny charakter kolekcji. Kluczowe elementy? Luźne garnitury z lnu, zamszowe kurtki i żakardowe marynarki, które łączą wyrafinowanie z funkcjonalnością. Lekkość i struktura spotykają się w koszulach o swobodnym kroju, noszonych z krawatami. Całość dopełniają nowoczesne loafery w nowoczesnej odsłonie – jako mule.
Zdjęcia kampanii, wykonane w londyńskim Ravenscourt Park Hospital przez Karima Sadliego, idealnie oddają ducha kolekcji. COS po raz kolejny udowadnia, że luksus nie musi być skomplikowany – wystarczy perfekcja detali i przemyślana forma. Nowości szukajcie w sklepach stacjonarnych oraz online.