Nowojorski brand i sklep KITH oraz kultowa marka motoryzacyjna BMW po raz drugi wchodzą w kolaborację. Celem tegorocznego zderzenia koncepcji jest stworzenie wieloaspektowego doświadczenia, którego kulminacją jest specjalna aukcja w Sotheby’s, najważniejszym na świecie miejscu sprzedaży sztuki i dóbr luksusowych.
W 2022 roku BMW obchodzi dwie 50-te rocznice, z których pierwsza to debiut pierwszego elektrycznego samochodu koncepcyjnego marki, a druga to premiera BMW M. Te dwa kamienie milowe stanowiły podstawę drugiego rozdziału współpracy z KITH.
To wspólne przedsięwzięcie obejmuje przedstawienie dwóch pojazdów BMW, jednego zabytkowego i jednego nowoczesnego, przeprojektowanych przez założyciela Kith, Ronniego Fiega, a także wprowadzenie wspólnej kolekcji odzieży i akcesoriów stworzoną przez nowojorską markę dla niemieckiego giganta.
W celu promocji i stworzenia materiałów kampanijnych zaproszono legendarnego aktora Edwarda Nortona, który został modelem w edytorialu, z którego zdjęcia znajdziecie poniżej. Sesja zdjęciowa odbyła się w niemieckim Monachium, ojczyźnie BMW.
Nowości z kolekcji KITH dla BMW będą dostępne w ich sklepie online już za jakiś czas.