OBEY wkracza w sezon wiosenny 2025 roku z nieoczywistą narracją. Za obiektywem stanęła Mette Krah, amsterdamska fotografka analogowa, której talent do uchwycenia surowych detali w metropolitalnym chaosie nadaje tej kampanii wyjątkowy charakter.
Bruksela stała się sceną, na której delikatne tekstury kolekcji cut-and-sew przenikają się z miejską surowością. Mette oddała klimat przejścia między zimą a wiosną, ukazując subtelne zmiany w świetle i atmosferze.
Energię projektowi nadali bohaterowie kampanii: skater Mauro Ruberto, DJ-ka SAIDAH i filmowiec Logan Sharma, którzy swoją pasją i autentycznością idealnie wpisują się w DNA OBEY. Całość dopełniła oprawa dźwiękowa Laurou, szwajcarsko-fińskiej artystki dźwiękowej, eksperymentującej z organicznymi brzmieniami i elektroniką.
To nie tylko kampania – to obraz społeczności, w której moda, muzyka i skateboarding splatają się w jedno. Nowości od OBEY szukajcie w ich sklepie online.