Kilka dni temu kalifornijski brand Anti Social Social Club przedstawił swoją wiosenno letnią kolekcję poprzez studyjny lookbook. Dziś serwują nam swój nowy edytorial zatytułowany „Hung Up”.
Cała sesja wygląda jakby została zrobiona w pokojach kilku różnych fanów kalifornijskiej marki. Poszczególne propozycje z nowej kolekcji zostały w nich porozstawiane na ścianach, meblach i podłogach, przez co pokoje wyglądają jak małe świątynie ASSC.
Na zdjęciach zobaczycie nowe bluzy, koszulki i longsleeve’y, na których umieszczono rozmaite grafiki i napisy, które w dużej mierze bazują na słynnym pofalowanym napisie z nazwą brandu, za którym stoi Neek Lurk. Designerzy bawili się to nietylko kolorem, ale również wzorami jak chociażby lamparcie cętki.
Jeśli przyjrzycie się zdjęciom dokładniej to zauważycie na nich takie dodatki i akcesoria jak chociażby rękawice, fartuchy, miski i smycze dla psów, piłeczka golfowa czy mata do yogi.
Premiera świeżej, wiosenno letniej kolekcji Anti Social Social Club ustawiona jest na 28 marca bieżącego roku, a nowości zgarniecie z ich sklepu online.