- Reklama -NikeNike

Jerry Lorenzo prezentuje nową kampanię Fear of God: 'American Symphony’

Jerry Lorenzo, twórca marki Fear of God, ponownie zachwyca swoją najnowszą kampanią „American Symphony” na sezon jesień/zima 2024.

Kolekcja 8 nawiązuje do amerykańskiego kina, czerpiąc inspiracje z lat 30. w „Killers of the Flower Moon”, stylu Harlemu lat 70. w „American Gangster”, oraz westernów z tej dekady, takich jak „Tombstone” i „Westworld”.

Zdjęcia kampanii, wykonane przez Sonię Szóstak w Kalifornii, ukazują luksusową estetykę Fear of God. Kolekcja łączy oversize’owe ramiona z eleganckimi materiałami jak japoński jeans, skóra, polar, bawełna boucle i wełna jedwabna. Stylizacja autorstwa Beata Bolligera podkreśla uniwersalne okrycia wierzchnie, nowoczesne spodnie i klasyczne garnitury.

„American Symphony” to kontynuacja wizji amerykańskiego luksusu, która zyskała miano ikonicznej. Każdy element kolekcji jest hołdem dla amerykańskiej kultury, przenosząc ją na wyższy poziom mody. Nowości szukajcie w ich sklepie online.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: