Powoli zbliżamy się do sezonu letniego, a to oznacza potrzebę zakupu nowych okularów przeciwsłonecznych. Z pomocną dłonią przychodzi do nas streetwearowy brand HUF, który prezentuje swoją najnowsza ofertę w bardzo nietypowy sposób.
Na poniżej załączonych fotografiach okulary pojawiają się nie na głowach modeli, a na… kaktusie, masce, słupku drogowym i hydrancie, i tym podobnych elementach. Trzeba przyznać, że to dość osobliwe podejście do tematu.
Co do samych okularów – na sklepowych półkach zawitają dwa modele: Wharf oraz Flash. Ten pierwszy model będzie osiągalny w trzech wersjach kolorystycnzych, natomiast drugi już tylko w dwóch. Ich projekty dopieszczają detale w postaci napisu HUF na dole szkieł, a do tego dochodzi logotyp na wnętrzu zauszników oraz grafika Green Buddy na ich końcówce.
Nowości HUF Eyewear pojawiły się jak na razie w Japonii, ale trzymamy kciuki za tym, żeby były dostępne również w oficjalnym sklepie online.