Instagram wprowadza niemałą rewolucję w swojej aplikacji, dzięki której dokonasz zakupów i płatności bez wychodzenia z aplikacji!
Nowa dodatek został nazwany „Checkout” i dzięki niemu możecie wybrać kolor prezentowanego na zdjęciach produktu oraz jego rozmiar. Następnie przechodzicie do panelu płatności i zatwierdzacie transakcję, wcześniej oczywiście wprowadzacie imię i nazwisko oraz dane do wysyłki. Wszystko to bez przechodzenia na zewnętrzne strony internetowe, pośredników płatności czy strony sklepowe. To jednak nie koniec, ponieważ informacje o wysyłce oraz dostawie również dostajecie poprzez powiadomienia bezpośrednio z Instagrama.
Na chwilę obecną opcja Instagram Checkout została wprowadzona przez amerykańskiego giganta na kilkunastu profilach wielkich marek, które działają na amerykańskim rynku. Mamy tu takie brandy jak: adidas Women oraz adidas Originals, Burberry, Colour Pop Cosmetics, jak również Dior, H&M, Huda Beauty Shop, KKW Beauty, MAC Cosmetics, a także Michael Kors, Nike Training oraz Nike Women, Oscar de la Renta, The Ouai, Oudoor Voices, Prada, Uniqlo, Revolve oraz Warby Parker i Zara.
Więcej marek zostanie dodana w nadchodzących tygodniach i miesiącach. Jesteście ciekawi jak to działa? No to sprawdzajcie poniższe video
Today, we’re introducing checkout on Instagram. When you find a product you love, you can now buy it without leaving the app. ??https://t.co/o1L5WsfgVE pic.twitter.com/IlVJxOr10x
— Instagram (@instagram) 19 marca 2019