Idź swoją drogą! Taki przekaz kieruje do swoich fanów (i nie tylko) raper Janusz Walczuk. Wspominamy o nim, ponieważ został on lokalnym ambasadorem marki Converse.
Współpraca tej kultowej marki ze wspomnianym artystą jest naturalnym przedłużeniem komunikacji brandu z młodym pokoleniem, które stawia na innowacje, chce iść do przodu oraz rozwijać swój potencjał. Współpraca z raperem jest jednocześnie podkreśleniem leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki.
Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców – do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi.
Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców – patrząc na społeczność All Stars widzę osoby na początku kariery – w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie – mówi Janusz Walczuk.
Raper jednocześnie zapowiada nowe projekty, które wspierać będzie go marka Converse.
Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu – a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą – dodaje Janusz.