Kanadyjskie studio JJJJound stworzyło swego rodzaju sklep / instalację nazwaną „Le Pick-Up”. Oto jak wygląda ta miejscówka od środka.
Ich nowe przedsięwzięcie nawiązuje do nawyków konsumenckich post-internetowego świata; zakupy przez telefon komórkowy, a następnie wygodny odbiór w sklepie. Wszystko to po to, aby zaktualizować doświadczenie zakupów online.
Obecnie sklepy stacjonarne aktywnie konkurują z e-commerce. Konsumenci znajdują wiele udogodnień w zakupach online, ale wrażenia sensoryczne ograniczają się do oceny wizualnej. Dzięki tej instalacji kanadyjskie studio ma nadzieję umożliwić klientom osobiste zapoznanie się z głównymi propozycjami odzieżowymi i przedmiotami prezentowanymi podczas na przykład odbierania wcześniej zakupionej pary ekskluzywnych butów JJJJound x New Balance 990v3.
Serwowanie kawy we współpracy z Montreal’s Campanelli Coffee przez cały weekend, „Le Pick-Up” było możliwe dzięki New Balance.