W grudniu 2022 roku swoje drzwi na klientów otworzył nowy sklep Jordan World of Flight we włoskim Mediolanie. W tym miesiącu amerykańska marka zapowiedziała otwarcie podobnego konceptu w dzielnicy Shibuya w Tokio.
Nowa przestrzeń o powierzchni 9200 stóp kwadratowych jest hołdem złożonym kulturze koszykówki oraz tożsamości i dziedzictwu Jordan Brand. Stacjonarka oferuje najlepsze w swojej klasie obuwie i odzież marki Jordan dla mężczyzn, kobiet i dzieci.
„Po otwarciu w Mediolanie, Jordan World of Flight Shibuya stanowi kolejny wyjątkowy wyraz kultury koszykówki. Tokio jest idealnym tłem, miastem, które nieustannie przesuwa granice innowacji, mody, muzyki i sztuki” – powiedział Craig Williams, prezes Jordan Brand.
„Oprócz najlepszego w swojej klasie asortymentu detalicznego, World of Flight jest manifestacją pełnego potencjału marki. Łącząc się z ludźmi na całym świecie poprzez wartości, które reprezentuje Jumpman, mamy nadzieję na stworzenie jeszcze głębszych więzi z naszymi konsumentami i podkreślenie kultury, która nas wszystkich łączy”.
W The Workshop pojawi się wiele produktów do customizacji, w tym kurtka Renegade oraz buty Air Jordan 1. Znajdą się tam również wskazówki i samouczki edukacyjne dotyczące sznurowania, pielęgnacji i konserwacji obuwia.
Sklep będzie miał wydzieloną strefę SNKRS, w której kupujący będą mogli odbierać wygrane z aplikacji produkty, a The Flight Lounge oferuje przestrzeń w sklepie, w której członkowie mogą odpocząć i nawiązać kontakt nad historią marki Jordan i kulturą koszykówki.
Jedną z najbardziej ekscytujących i dynamicznych przestrzeni sklepu jest Content Studio, pierwsze tego rodzaju w sklepie Jordan Brand. Kupujący mogą wykorzystać tę przestrzeń do filmowania unboxingów i recenzji oraz tworzenia treści do udostępniania za pośrednictwem swoich profili społecznościowych.
Sklep Jordan World of Flight Shibuya znajduje się w pobliżu strefy handlowej Harajuku i na Meiji Dori Street, jednym z najbardziej ruchliwych miejsc handlowych w Japonii.