Zapowiedź i lookbook z jesienno zimową kolekcją Drôle de Monsieur widzieliśmy już w styczniu. Dziś możemy przedstawić Wam efekty sesji zdjęciowej, która otwiera ich najnowszą kampanię. Marka bawi się francuską nostalgią i oddaje hołd życiu pośród górskich chat.
Całe jesienno zimowe przedsięwzięcie inspirowane jest 1972, rokiem, w którym Francja wprowadziła zimowe ferie do kalendarza. Nieważne czy wybierano się na górskie stoki czy tylko na weekendowe wypady poza miasto, wszystko miało wspólny, ocieplający motyw, który sprawił, że zimowe ferie stały się ostoją do dziś.
Współzałożyciele Maxime Schwab i Dany Dos Santos w nawiązaniu do samych czasów i każdej następnej zimy, serwują nam nostalgiczną kolekcję. Główną rolę odgrywają w niej tkaniny i okazjonalne motywy. Stąd w kolekcji znajdziemy mnóstwo dzianin, polarów i sherpy. Natomiast paleta barw, na której bazuje kolekcja inspirowana jest pięknem gór i pokrytych śniegiem lasów.
Oddając hołd temu czasowi i epokom, które nadeszły od tamtego czasu, bawili się nostalgicznymi elementami, wzorami i kolorami, aktualizując je nowoczesnymi tkaninami i poprawkami.
Zatem zapoznajcie się z poniższa kampanią Drôle de Monsieur, a nowości z kolekcji szukajcie w ich sklepie online.