UNIQLO ogłosił mianowanie artysty Kosuke Kawamura na dyrektora kreatywnego UNIQLO UT, graficznej linii T-shirtów japońskiej firmy, która w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia.
Posiadając wiele tytułów, takich jak artysta kolaży, grafik i dyrektor artystyczny, Kawamura jest bardzo dobrze kojarzony w naszym streetwearowym środowisku. Zresztą sami prezentowaliśmy niektóre z jego kolaboracyjnych projektów. Wystarczy tu wymienić takie przedsięwzięcia jak Goodhood x F-LAGSTUF-F, zegarek BEAMS T x Casio G-SHOCK czy kolekcję Off-White x Babylon LA.
„Cieszę się, że zostałem mianowany dyrektorem kreatywnym UT” – skomentował Kawamura.
„Oferując T-shirty prezentujące kulturę z wielu różnych gatunków, chcę, aby marka była dla ludzi bramą do spotkania z czymś, o czym wcześniej nie wiedzieli i dawała możliwość poszerzenia wiedzy ludzi. Planuję również dotrzeć do młodych artystów w Japonii i na całym świecie i uczynić z UT platformę dla następnej generacji artystów”.
Kosuke Kawamura wniesie swoją bogatą wiedzę i doświadczenie w popkulturze do UNIQLO UT, dostarczając nową odzież, zaprojektowaną tak, aby wyrażać indywidualność każdego użytkownika i możliwość poznania nowych typów kultury.