- Reklama -NikeNike

adidas TERREX ogłasza wielosezonową współpracę z National Geographic

Przed Wami pierwszy drop z wielosezonowej współpracy między adidas TERREX, wiodącą globalną marką outdoorową i programem National Geographic – znanym na całym świecie ze swojego dziedzictwa eksploracji i opowiadania historii.

Partnerstwo powstaje na podstawie wspólnego docenienia natury i fundamentalnej potrzeby ludzi, aby połączyć się z otaczającym ich światem. Kolekcja składająca się z 51 elementów łączy zachwycającą fotografię przyrody z wysokiej jakości odzieżą outdoorową.

Aby uczcić to przedsięwzięcie, projektanci z adidas TERREX przeczesali archiwa fotografii National Geographic w poszukiwaniu oszałamiających ujęć z najbardziej odległych, ale poruszających się miejsc na ziemi, zintegrowanych z unikalnymi nadrukami na całej powierzchni w nowej, odważnej kolekcji do wędrówek. Wszystkie elementy łączy kultowa żółta ikona National Geographic.

Bohaterem kolekcji jest kurtka RAIN.RDY; wodoodporna i szczelna odzież wierzchnia stworzona, aby ułatwiać Wam pozamiejskie przygody. Z kolei kurtka WIND.RDY: GET SHELTERED z wiatroodporną technologią i wodoodpornym materiałem typu ripstop zapewnia odkrywcom poczucie ochrony i pewności w różnych warunkach pogodowych. Do tego dochodzi odważna koszula z długimi rękawami, która wprowadza stylowy i lekki krój.

Buty trekkingowe TERREX Swift R3 GORE-TEX oferują szczytową kombinację lekkiej konstrukcji i amortyzacji, jak w przypadku butów do biegania w terenie, ze stabilnością buta turystycznego.

Wspólna kolekcja adidas TERREX x National Geographic będzie dostępna od 27 kwietnia w sklepie internetowym marki, w aplikacji oraz w wybranych sklepach.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: