Po krótkiej przerwie powracamy do streetwearowej marki Anti Social Social Club, a to dlatego, że w sieci pojawił się ich najnowszy lookbook prezentujący wiosenno letnią kolekcję na 2020 rok.
Streetwearowy brand z Kalifornii, za którym stoi Neek Lurk, serwuje nam studyjny katalog z kolekcją zatytułowaną „Hung Up”. Na tych ponad 30 fotografiach znajdziecie nie tylko odzież i akcesoria sygnowane słynnym falującym napisem z nazwą marki, ale również szereg nowych haseł i propozycji. Mowa tu chociażby o napisach „Last Time Was The Last Time”, „Anti Social Fever” czy „Fuck My Feelings”. Zresztą sami zerknijcie na poniższe zdjęcia.
Podstawowymi propozycjami wokół kręci się cała kolekcja to bluzy z kapturem, t-shirty oraz dresowe spodnie, które zostały ozdobione szerokim wachlarzem ciekawych nadruków. A co do ciekawych zabiegów to widzimy chociażby wykorzystanie wzoru w lamparcie cętki i kamuflażu, zmianę fontów, rzucenie cienia, a także dodanie łańcuchów, kości, czaszek i kilku innych motywów. Jest tego dość sporo.
Poszerzeniem oferty ASSC jest zestaw akcesoriów jak mata do jogi, obudowa na iPhone’a czy breloki do kluczy i skarpety.
Zapoznajcie się z poniższą galerią zdjęć z najnowszą kolekcją od Anti Social Social Club i jeśli coś wpadnie Wam w oko to szukajcie tego od 28 marca w ich oficjalnym sklepie internetowym.