Sfotografowana przez londyńskiego fotografa i artystę wizualnego Finnegana Traversa, kampania Carhartt WIP promująca wiosenno letnią kolekcję jest zdefiniowana przez bogate pejzaże dźwiękowe i eksperymenty z kolorem.
Dźwięk przypominający strojone radio, fale uderzające o brzeg wybrzeża, buzująca woda i turkot pociągu, a nawet satysfakcjonujący dysonans kół na betonie. W ciągu dwóch minut Travers próbuje niemal przytłoczyć uszy, oferując wzmocnione doznania zmysłowe, śledząc dzień z życia trzech różnych postaci.
Obładowany kolorami i szczegółami, widz otrzymuje tylko fragmenty, aby spróbować złożyć pozory narracji. Jest tu wybrzeże Devon zestawione z gwarnym Londynem, a także ukłon w stronę korzeni marki w muzyce i skateboardingu. Czarno-białe fotografie, pełne cieni i kontrastów, przedstawiają wodę oceanu, szerokie ulice miasta i zaniedbane sypialnie. Tymczasem inne obrazy wyskakują z kolorami. Fotograf skupia się tu niekoniecznie na samych ubraniach, ale na trzech bohaterkach kampanii.
Zapoznajcie się z dołączonym materiałem video i serią fotografii, a po came nowości od Carhartt WIP udajcie się do ich sklepu online.