- Reklama -NIke Black FridayNIke Black Friday

KITH x BMW – oto lookbook z ich wspólną kolekcją odzieży

Kilka dni temu mogliście zapoznać się z edytorialem, w którym modelem był aktor Edward Norton. Zapowiadał on drugie wspólne przedsięwzięcie pomiędzy nowojorskim KITH i kultową marką motoryzacyjną BMW. Dziś mamy dla Was lookbook z ich wspólną kolekcją odzieży i akcesoriów.

Naszym zdaniem dobra kolaboracja to ta, która zderza ze sobą dwie całkowicie różne firmy, te, które działają w całkowicie różnych branżach. Natomiast efektem ich prac są propozycje, na które marki nie zapracowałyby w pojedynkę. Właśnie z takim przedsięwzięciem mamy styczność w tym przypadku. Ronnie Fieg, właściciel nowojorskiej marki i sklepu, zaprojektował dwie specjalne edycje samochodów 1602 oraz i4 M50.

kith bmw

Podczas tworzenia wspólnej kolekcji sięgnięto do odcieni zieleni i karmelowego brązu, które wykorzystano przy pracach nad wspomnianymi wyżej modelami samochodów. Rezultatem wymiany pomysłów jest kolekcja obejmująca aż 51 różnych pozycji.

Kolekcja obejmuje włoską odzież wierzchnią ze skóry i wełny Manteco®, kurtki i spodnie dresowe, różne style dzianin, ciężkie bluzy dresowe oraz szereg bluz i T-shirtów z grafikami.

Oferowany będzie również duży wybór akcesoriów inspirowanych stylem życia osób skupionych wokół BMW. Przedmioty skoncentrowane na samochodach obejmują skórzane breloki, ręczniki z mikrofibry oraz tablice samochodowe. Uzupełniają je różne artykuły lifestylowe i dodatki do domu, takie jak parasole, okulary przeciwsłoneczne, skórzane torby, a także nakrycia głowy, tacki na stół, dywaniki, poduszki oraz okulary.

Kolekcja Kith for BMW Chapter II została udostępniona na początku wyłącznie w sklepie Kith Paris w piątek, 30 września. Globalna premiera nastąpi w piątek, 7 października we wszystkich sklepach stacjonarnych Kith oraz w sklepie internetowym.

- Reklama -NIke Black FridayNIke Black Friday

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: