Brytyjska marka maharishi serwuje nam mini kolekcję, przy której skorzystano z dzieł Andy’ego Warhola, przeplatając je wariacjami na temat kamuflażu Tigerstripe z okazji Roku Tygrysa.
Pojawia się tu między innymi dzieło „Dollar Sighn” Warhola, które zmaterializowało się w serii sitodruków w 1982 roku, kiedy po raz pierwszy pokazano je w Leo Castelli Gallery w Nowym Jorku. Ten kultowy symbol mający uosabiać pop kulturę, środki masowego przekazu i komunikację tamtej epoki, jest ponownie zinterpretowany i pokazany na kultowych sylwetkach wojskowych, ręcznie obrabiany jako grafika na kurtce M65, a także na spodniach Original Snopants® oraz bluzach z kapturem.
W połowie lat 80-tych Warhol stworzył ważny (i jeden z ostatnich) zestaw obrazów składających się z wielkoformatowych i małych sitodruków zaczerpniętych z reklam, gazet i magazynów. „Ads and Illustrations”, bo o nim tu mowa, powstał w latach 1985-86 i było rzadko prezentowany w całości aż do pokazu w 2002 roku. Ten motyw został przeniesiony na t-shirty oraz longsleeve’y w kolorze czarnym, białym i różowym.
„Death and Disaster” jest znana jako jedna z najgłębszych serii Warhola, rozpoczynająca się w 1962 roku. Warhol był kuratorem i wyodrębnił kilka wycinków z gazet, które przedstawiały tragedie w Stanach Zjednoczonych, gdzie doszło do dużej liczby samobójstw, egzekucji i wypadków. Wykorzystując technikę powtórzeń w celu przywołania i podkreślenia tematu, jedna konkretna praca z tej serii „Twelve Electric Chairs” z 1964 jest widoczna na bluzie z kapturem i koszulkach z bawełny organicznej.
Poszczególne motywy zostały przedstawione w kilku wariantach kolorystycznych i na różnych elementach garderoby, więc jest w czym wybierać.
Najnowsza kolekcja maharishi z dziełami Andy’ego Warhola jest już dostępna w ich sklepach stscjonareych oraz w sklepie internetowym.