Po udanym 2018 roku brand Metropolitan otwiera właśnie swój sezon wiosenny nowego roku poprzez świeżą kolekcję, z którą możecie się zapoznać dzięki załączonym poniżej fotografiom.
Ten amerykański brand powstał w 1994 roku i był założony DLX Distribution jako odpowiedź ze Wschodniego Wybrzeża na Spitfire. Jednym z członków ich teamu był skater Keith Hufnagel (ten sam który założył markę HUF i sprzedał ją jakiś czas temu). Niestety brand został zamknięty w 1996 roku. Na nasze szczęście Hufnagel powrócił do korzeni i dwa trzy lata temu przywrócił brand do żywych.
Dziś możemy się cieszyć ich kolejną nową kolekcją, która tym razem inspirowana jest spożywczakami / nocnymi na rogu, starymi grami arkadowymi oraz historycznymi skate’owymi filmami. Pośród nowości znajdziemy kurtki koledżówki, zestaw t-shirtów z grafikami i napisami, jak również longsleeve’y i bluzy, także te z kapturem. W ofercie znajdziemy jeszcze lekkie kurtki i kilka różnych czapek z daszkiem.
Nowa kolekcja Metropolitan na ten rok jest już dostępna w ich sklepie online.