Tak jak pisaliśmy w jednym z ostatnich wpisów – tydzień bez japońskich kolekcji tygodniem straconym. W tym wpisie zapoznamy Was bliżej kolekcją powstałą na linii monkey time x THE NORTH FACE PURPLE LABEL, która przeznaczona jest na nadchodzące wiosenno letnie tygodnie.
Linia Purple Label to projekt utworzony w 2006 roku przez japoński brand nanamica oraz The North Face, który do tego roku dostępny był jedynie na terenie Japonii. Z kolei monkey time to submarka spod parasola BEAUTY and YOUTH.
Najnowsza kolekcja jest już ich kolejnym wspólnym przedsięwzięciem. Ostatnio pisaliśmy o nowościach przy okazji sezonu jesienno zimowego. Tegoroczna oferta jest zdecydowanie lżejsza i zaprojektowana na potrzeby zdecydowanie cieplejszej aury. Zespół designerów utworzony na potrzeby tego przedsięwzięcia zaprojektował nowe wersje kurtki 65/35 Short Mountain Parka. Do wyboru mamy opcję czarno beżową i alternatywną, w której kolory zamieniono miejscami. Kurtki wykonano z materiału, który jest jednocześnie wytrzymały i ułatwia oddychalność.
Kurtkom towarzyszą spodnie, które również wykonano z tego samego materiału i dopełniono paskami regulacyjnymi w talii. Dopełnieniem tego zestawu są trzy t-shirty z kieszonkami, które pojawią się w kolorze beżowym, białym i niebieskim. Koszulki zdobi delikatny branding na lewej piersi.
Nowa kolekcja monkey time x THE NORTH FACE PURPLE LABEL będzie dostępna od 13 marca w sklepach monkey time, BEAUTY and YOUTH oraz UNITED ARROWS.