nanamica, japońska marka, która w tym roku obchodzi swoje 20-lecie, powraca z nowym zestawem fotografii tworzących lookbook z ich kolekcją na jesień i zimę 2023.
Nazwa marki nanamica pochodzi od wymyślonego przez nich słowa oznaczającego „dom siedmiu mórz”, ponieważ wszyscy założyciele kochają ocean. Z miłości do niego w 2018 roku zrobili pierwsze zdjęcia katalogowe na tle oceanu, i tak jest do dziś. Nic w tym dziwnego, ponieważ jednym z ich przewodnich haseł jest „ONE OCEAN, ALL LANDS”.
Eiichiro Homma wraz ze swoją załogą dostarczają nam kolekcję ubrań, które ochronią przed coraz chłodniejszym wiatrem i nagłymi deszczami, zapewniając wygodę zarówno nad morzem, jak i w mieście. Paleta barw, jak zwykle, obejmuje czernie, granaty, militarną zielenię oraz beże.
Nowości znajdziecie w internetowym sklepie nanamica lub europejskim END.