Nowojorska marka NOAH, za którą stoi Brendon Babenzien, były kreatywny Supreme i obecnie dyrektor kreatywny J. Crew, kilka dni temu wrzuciła do sieci edytorial zapowiadający wiosenno letnią kolekcję. Dziś mamy dla Was jeszcze więcej ciekawych ujęć ich nowości, ponieważ dołożyli do tego ogromny studyjny lookbook.
Na dołączonych poniżej zdjęciach zaprezentowano kluczowe elementy kolekcji, które właśnie pojawiły się na sklepowych półkach. Mamy na myśli szeroką ofertę propozycji na pierwszą połowę bieżącego roku, więc możemy się ubrać od stóp po samą głowę.
Jeśli chodzi o odzież wierzchnią to otrzymujemy outdoorowe parki, pikowane truckerki oraz rozpinane lekkie kurtki z kołnierzykiem. Następnie marka przygotowała koszule wierzchnie, od flanelowych po twillowe, a do tego dokładają swetry i bluzy, również te z kapturem. Dochodzą jeszcze koszulki rugby oraz polo na długi rękaw. Do każdej z wymienionych propozycji możemy dopasować spodnie, od jeansowych, poprzez materiałowe, kończąc na dresowych. Z kolei na cieplejsze dni zaprojektowano szereg t-shirtów z grafikami oraz szorty.
Dopełnieniem kolekcji są rzecz jasna akcesoria i dodatki. Na sklepowych półkach pojawiły się nowe czapki z daszkiem, berety oraz beanie. Tuż obok zauważycie paski, portfele, torby oraz saszetki.
Premiera wiosenno letniej kolekcji NOAH odbyła się 9 lutego bieżącego roku. Zanim wybierzecie się do ich sklepu online, sprawdźcie poniższą galerię zdjęć.