Zeszłoroczna pierwsza randka Online Ceramics x The North Face, przeradza się w coś więcej! Oto efekty drugiego spotkania wspomnianej dwójki.
Specjalna kolekcja jest wypełniona stylistyką inspirowaną kalifornijską kulturą wspinaczkową lat 60-tych XX wieku.
Kontynuując zrównoważony rozwój ich pierwszej współpracy z wykorzystaniem nowej platformy Re-Grind, procesu, który przekształca resztki z hal fabrycznych w nowy, nadający się do noszenia sprzęt, duet wykorzystał różnorodne materiały pochodzące z recyklingu.
Na sklepowych półkach wylądują między innymi polary, wiatrówki, jak również czapki. Do tego dochodzą box do organizowania sprzętu i transportu oraz koc. W ich towarzystwie zobaczymy jeszcze zestaw koszulek z takimi hasłami jak „Forest Hugger”, „Star Person” i „Happiness Inside”.
Prezentowana kolekcja Online Ceramics x The North Face zadebiutuje w sklepach już 23 czerwca.