Only NY po raz kolejny oddaje hołd swojemu miastu. Tym razem marka nawiązała współpracę z WNYC, aby uczcić setną rocznicę powstania nowojorskiego radia publicznego.
Kolekcja kapsułowa czerpie inspiracje z bogatych archiwów stacji, przekształcając historyczne grafiki w świeże, nowoczesne projekty.
W skład limitowanej edycji wchodzą koszulki z krótkim i długim rękawem, bluzy oraz nieodłączny element miejskiego stylu – torba płócienna. Na ubraniach widnieją hasła takie jak „The voice of the city” czy „Listen and tell your friends to listen”, a także grafiki z kampanii niepodległościowej stacji z 1995 roku.
„Współpraca z instytucją, na której wychowaliśmy się jako nowojorczycy, to dla nas wielki zaszczyt” – podkreślają założyciele marki, Micah Belamarich i Julian Goldstein.
Kolekcję Only NY x WNYC można kupić od czwartku na ich stronie internetowej oraz w sklepie stacjonarnym na 176 Stanton Street, NYC.