Palace i Stella Artois powracają z przytupem, tym razem w duchu „tenniscoru”. Kolekcja inspirowana brytyjskim sportem idealnie łączy klimat pubów z tenisową elegancją.
Jako partner oficjalny Roland Garros i Wimbledonu, Stella Artois wprowadza tenisowy klimat do mody ulicznej.
Kampania promująca, wyreżyserowana przez Stanley’a Brocka, z udziałem Luciena Clarke’a, Savannah Keenan, Rory’ego Milanesa i Chewy’ego Cannona, celebruje premierę w charakterystycznym stylu Palace.
Nowa kolekcja obejmuje odzież i akcesoria: kurtki z haftowanymi detalami, lekkie kurtki tenisowe, techniczne polo, przytulne bluzy, T-shirty i szorty, wszystkie z logo Palace Artois. Znajdziemy tu również czapki, skarpetki, a także specjalnie współtworzoną rakietę i piłki tenisowe marki Slazenger. Dopełnieniem kolekcji są ręcznik, torba podróżna oraz kultowy pokal Stella Artois.
Nową kolekcję Palace x Artois znajdziesz na ich stronie internetowej już 28 czerwca bieżącego roku.