W zasadzie powtarzamy to jak mantrę, ale naprawdę lubimy prezentować Wam nowe brandy, tym bardziej jeśli do czynienia mamy z polską ekipą. Dzisiaj przyszykowaliśmy dla Was news, w którym bliżej przedstawimy sylwetkę marki CULTURE.
Wszystko za sprawą premierowej kolekcji, funkcjonującej pod nazwą SILENT CULTURE. Jest ona inspirowana trzema językami: Alfabetem Braille’a, Kodem Morse’a oraz Językiem Migowym. Każdy z druków powstałych w tym świeżym zestawie, to tak naprawdę zapis słowa CULTURE. Piękno i graficzna prostota tych trzech języków dają nam zupełnie nowe rozwiązanie wizualne.
Oprócz tego CULTURE to nie tylko brand. Sami twórcy określają się mianem społeczności, w swoich działaniach sięgając do muzyki, grafiki oraz przede wszystkim streetwearu, przekształcając te inspiracje w swoją wizualną historię.
Sam asortyment składa się z akcesoriów, a dokładnie -> plecaków i toreb. Zdecydowanie dominuje tutaj czerń, stanowiąca mocne tło dla wyżej wspomnianych graficznych printów.
Wszystkie rzeczy zaprojektowane są w taki sposób, by ich użyteczność oraz estetyka były jak najbardziej spójne z przekazem aktualnej kolekcji.
Zapraszamy do sprawdzenia poniższego lookbooka autorstwa Pawła Zanio (SOLOVSKY.COM). Sesja miała miejsce w komorze bezechowej Politechniki Warszawskiej. Zerknijcie także na oficjalną stronę internetową CULTURE, gdzie możecie nabyć całą kolekcję.