- Reklama -NikeNike
Strona głównaStylStreetwearLookbook premierowej kolekcji marki CULTURE

Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE

W zasadzie powtarzamy to jak mantrę, ale naprawdę lubimy prezentować Wam nowe brandy, tym bardziej jeśli do czynienia mamy z polską ekipą. Dzisiaj przyszykowaliśmy dla Was news, w którym bliżej przedstawimy sylwetkę marki CULTURE.

Wszystko za sprawą premierowej kolekcji, funkcjonującej pod nazwą SILENT CULTURE. Jest ona inspirowana trzema językami: Alfabetem Braille’a, Kodem Morse’a oraz Językiem Migowym. Każdy z druków powstałych w tym świeżym zestawie, to tak naprawdę zapis słowa CULTURE. Piękno i graficzna prostota tych trzech języków dają nam zupełnie nowe rozwiązanie wizualne.

Oprócz tego CULTURE to nie tylko brand. Sami twórcy określają się mianem społeczności, w swoich działaniach sięgając do muzyki, grafiki oraz przede wszystkim streetwearu, przekształcając te inspiracje w swoją wizualną historię.

Sam asortyment składa się z akcesoriów, a dokładnie -> plecaków i toreb. Zdecydowanie dominuje tutaj czerń, stanowiąca mocne tło dla wyżej wspomnianych graficznych printów.

Wszystkie rzeczy zaprojektowane są w taki sposób, by ich użyteczność oraz estetyka były jak najbardziej spójne z przekazem aktualnej kolekcji.

Zapraszamy do sprawdzenia poniższego lookbooka autorstwa Pawła Zanio (SOLOVSKY.COM). Sesja miała miejsce w komorze bezechowej Politechniki Warszawskiej. Zerknijcie także na oficjalną stronę internetową CULTURE, gdzie możecie nabyć całą kolekcję.

Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE1 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE2 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE3 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE4 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE5 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE6 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE7 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE8 Lookbook premierowej kolekcji marki CULTURE9

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: