Na łamach naszego magazynu debiutuje kolejny polski brand. W tym przypadku mowa o R.I.P., który notuje prawdziwe wejście z buta, bowiem w akcji zobaczymy lookbook wykonany w Stanach Zjednoczonych. Możemy zatem spodziewać się naprawdę dobrego klimatu amerykańskich dzielnic. Jednak zanim przejdziemy do pełnej charakterystyki poniższej kolekcji, przeznaczonej na wiosnę tego roku, to warto zapodać Wam kilka słów o tej firmie:
(R.I.P.) To nowy streetwearowy brand, inspirowany aktualnymi trendami mody ulicznej, rapem, horrorami oraz mrocznymi aspektami ludzkiej natury. Prostota i minimalizm w designie oraz mocne i bezkompromisowe hasła, są niewątpliwie największą domeną tej marki. Prezentujemy pierwszą, debiutancką kolekcję „Rot In Pieces”.
Natomiast skupiając się już na samym zestawie odzieżowym, to w akcji zobaczymy sporą ilość koszulek, dostępnych w kilku wariantach kolorystycznych i graficznych. Do tego dochodzą bluzy typu crewneck oraz spodnie dresowe. Nie zabraknie również bardzo popularnej ostatnimi czasy propozycji, czyli Jogger Pants. Uzupełnieniem stawki są czapki, które możemy podzielić na Snapbacki i coraz lepiej radzące sobie Buckety.
Więcej informacji ogarniecie na stronie internetowej sklepu Urban City, który handluje produktami tej marki.