Ostatnie kilka tygodni moja pod znakiem prezentacji kolekcji na wiosnę i lato bieżącego roku. Do grona takich marek jak Stussy, Carhartt WIP, Palace czy Noah, dołącza właśnie największa legenda nowojorskiej sceny – Supreme.
W dalszej części wpisu załączamy pełen zestaw studyjnych fotografii tworzących ich lookbook z propozycjami na nadchodzące tygodnie. Co możemy na nich zobaczyć?
Najnowsza oferta streetwearowej marki z Wielkiego Jabłka zdominowana jest przez mieszankę wzorów, patchworku i nadruków. Odniesienia są bardzo szerokie, prowadzone przez typowe artystyczne inspiracje i sportowe ujęcia, a następnie projekty, które czerpią z ikonografii rapowej lat 90-tych i okładek czasopism.
Znajdziemy tu sporo odzieży wierzchniej, od katan, poprzez skórę, kończąc na lekkich nylonowych kurtkach. Dochodzi do tego pełne spektrum bluz, t-shirtów i longsleeve’ów, a także spasowanych z nimi spodni. Rzecz jasna nie widać tu akcesoriów, ale im poświęcimy osobny wpis.
W nowym sezonie zobaczymy między innymi kolaboracje z takimi markami jak Vanson Leathers, New Era oraz Kangol, Schott, Castelli Cycling, a także Nike. Do tego dochodzą projekty na bazie dzieł takich artystów jak Daniel Johnston, czy koszulki z 2Paciem i Naomi.
Premiera kolekcji ustawiona jest 20 lutego w sklepach stacjonarnych w Nowym Jorku, Los Angeles i San Francisco, a także w Paryżu i Londynie. Natomiast sklep internetowy Supreme zostanie otwarty trochę później, bo 27 lutego bieżącego roku.