Supreme wkracza na nowy poziom kultury miejskiej, łącząc siły z legendą kina, Spikem Lee, i jego produkcyjną firmą 40 Acres and a Mule Filmworks.
Kolekcja nawiązująca do dwóch jego najbardziej wpływowych filmów – Malcolm X i Clockers – to nie tylko hołd dla twórczości reżysera, ale także stylowa propozycja dla fanów mody i kina.
W linii znajdziesz klasyczną varsity jacket z wielkim „X” na plecach, symbolizującym walkę Malcolma X, czy baseballowe koszulki z emblematami 40 Acres. T-shirty, inspirowane ikonicznymi zdjęciami Spike’a Lee z kamerą, oraz czapki z grafiką z Clockers dopełniają kolekcję, która jest bardziej niż tylko ubraniem – to manifest kultury ulicznej i filmowej.
Dla fanów Spike’a Lee, streetwearu i mody, Supreme i 40 Acres to coś, czego nie można przegapić. Kolekcja pojawi się 24 kwietnia w sklepach i online, a 26 kwietnia trafi także do Azji.