Ten tydzień przyniesie nam świeżą kolaboracyjną kolekcję Supreme, która powstała we współpracy z ekipą Bernadette Corporation.
Bernadette Corporation to kolektyw artystyczny powstały w Nowym Jorku z inicjatywy Bernadette Van-Huy, Johna Kelsey’a oraz Jima Fletchera. Latem 1994 roku Van-Huy została poproszona o zorganizowanie wieczoru w Club USA, na który zebrała grupę przyjaciół i współpracowników. Chociaż sama impreza była krótkotrwała, kolektyw przetrwał — rozszerzając się na modę, wydawanie czasopism, film, pisanie i sztukę.
W latach 1995-1997 Bernadette Corporation opracowała markę modową. Jak na ironię, Bernadette Corporation została przyjęta przez przemysł, z którego była satyrą – praca zaczęła pojawiać się w i-D, The New York Times, Harper’s Bazaar i Purple. Ten nieustanny dialog z magazynami skłonił Bernadette Corporation do wyprodukowania własnego „Made in USA” w latach 1999-2001. W 2001 roku Bernadette Corporation odeszła od mody i wydawnictw po antyglobalistycznych protestach, które wybuchły podczas szczytu G8 w Genui, a wkrótce potem po wydarzeniach z 11 września.
Podsumowując, praca Bernadette Corporation, we wszystkich swoich różnorodnych formach, jest głęboko społeczna.
Wracając do tematu tego wpisu. Supreme przez ostatnie tygodnie współpracowało z Bernadette Corporation nad stworzeniem wspólnej kolekcji na sezon wiosenno letni bieżącego roku.
W jej skład wchodzą bluzy dresowe, koszule robocze, raglany, a także koszulki piłkarskie, dresowe spodnie i spodnie chino, szorty robocze. Tuż obok zobaczycie jeszcze dwa t-shirty i czapki 6-panel. Dopełnieniem tego zestawu są akcesoria w postaci piłki do koszykówki, mini ręcznika i… zacisków na sutki.
Premiera wspólnej kolekcji Supreme x Bernadette Corporation ustawiona jest na 18 maja. Nowości będzie można kupić w ich sklepach stacjonarnych oraz online.