Na koniec stycznia The North Face Urban Exploration zaprezentowało na sezon wiosenno letni kolekcję „Kazuki Pink”, która została przyjęta ze sporym entuzjazmem. Poprzez poniższy zestaw fotografii zapoznamy Was z jej kontynuacją, która została zatytułowana jako „Kazuki Lemon”.
Motywem przewodnim świeżej kolekcji jest „miasto przyszłości”, a za jej zaprojektowanie odpowiedzialny był Ishiki Kurashiba. Aby wyróżnić nowości na tle innych projektów designer postanowił skorzystać z koloru „Lemon”, czyli fluorescencyjnego i cytrynowożółtego odcieniu. Kurashiba przy świeżych propozycjach sięgnął po tradycyjny japoński styl miejski z neutralnym designem, a wszystko to po to by zaserwować miejskim odkrywcom stylistykę o wysokiej funkcjonalności.
W kolekcji znajdziemy ogólnie 12 propozycji. Będą to między innymi Bravo Long Coat z wodoodporną powłoką DWR, która łączy klasyczną kurtkę górską i fishtail parkę oraz dodaje elementy z kurtki Denali. Drugim flagowym elementem kolekcji jest kurtka Charlie Duty Jacket z odpinanym kapturem wyposażonym w daszek. W obu przypadkach dostaniemy dwie wersje kolorystyczne.
W kolekcji znalazło się również miejsce na utylitarne koszule z dwoma kieszeniami sporych rozmiarów, które umieszczono na piersiach, a także na szorty oraz koszulki. Każda z propozycji będzie dostępna w dwóch wariantach kolorystycznych. Dopełnieniem kolekcji zdają się być saszetki na sznurku przewieszane przez tułów.
Nowa kolekcja The North Face Urban Exploration „Kazuki Lemon” pojawi się w dwóch dropach, pierwszy ustawiony jest na 2 kwietnia, natomiast drugi na 16.