- Reklama -Nike Air MaxNike Air Max

Universal Works przedstawia nowości z kolekcji „The New Walk Culture Programme”

Brytyjska marka Universal Works otwiera swój sezon jesienno zimowy przedstawiając kolekcję zatytułowaną „The New Walk Culture Programme”.

Brand, założony w 2009 roku przez Davida Kaytę, serwuje nam nie tylko galerię zdjęć, którą znajdziecie w dalszej części wpisu, ale również poniższe video.

Chłopaki z wysp brytyjskich proponują nam, by w nadchodzących tygodniach otworzyć drzwi, narzucić na siebie kilka warstw odzieży i włączyć roaming. Cel tak naprawdę nie ma znaczenia – to podróż, która pobudza naszą wyobraźnię. Chodzi o docenienie procesu, a nie osiągnięcie celu. Jak mówi sam David Keyte: „Nie przestawaj się ruszać, doskonalić się, ciągle się uczyć”.

Co do samej odzieży to zgodnie z jej dotychczasowym językiem projektowania, pośród nowości znajdziemy szereg propozycji wzorowanych mocno na odzieży roboczej. Zobaczycie tu wytrzymały twill, łatwe w noszeniu polary oraz szereg wzorów w kratę. Ale teraz (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) mamy do czynienia z przemyślanym i poważnym krokiem w kierunku wykorzystania surowców pochodzących z recyklingu, organicznych i zrównoważonych.

Wprowadzone zmiany, wraz z wyróżniającym się sztruksem ze wzorem paisley, wywiniętymi na zewnątrz materiałami wierzchnimi, gęstą (ale elastyczną) wełną z recyklingu, woskowaną bawełną camo i nylonem z recyklingu nadają kolekcji mile widziany zastrzyk nowoczesnej energii.

Paleta barw obejmuje w głównej mierze takie kolory jak: granat, oliwka, pomarańcza i kolor piaskowy.

Zapoznajcie się z dołączonym video i poniższymi zdjęciami. Jeśli coś wpadnie w oko to udajcie się na stronę internetową Universal Works.

- Reklama -Nike Air MaxNike Air Max

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: