- Reklama -NikeNike

Właściciele Louis Vuitton przejmują większość udziałów w marce Off-White

LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy – francuski koncern z siedzibą w Paryżu) nabył większościowy pakiet udziałów w Off-White, w marce Virgila Abloha. Według Financial Times, francuska grupa luksusowa zwiększy swój udział do poziomu 60 procent, a sam Abloh zatrzymał 40 procent.

Co ciekawe to przejęcie to nie koniec dobrych informacji, ponieważ oprócz tego firma Off-White poszerzy swoją działalność o wina i napoje spirytusowe. Dzięki takiemu rozwojowi brand stworzony przez Abloha będzie postrzegany jako „prawdziwa wieloliniowa luksusowa marka”.

„Szukam ludzi o mentalności imigrantów, którzy są obcy w branży lub obcy w kraju i są bardzo głodni, chcą się uczyć, chcą być inni w branży, która cały czas wymaga nowych pomysłów” mówi o Ablohu dyrektor naczelny Louis Vuitton, Michael Burke. „Próbujemy zakłócić wiele działalności [w LVMH], więc pomyśleliśmy, że to właściwy moment, aby przenieść [nasze partnerstwo z Virgilem] na wyższy poziom”.

Na koniec jeszcze wspomnimy, że LVMH będzie odpowiedzialne za znaki towarowe Off-White™, ale New Guards Group (należące do Farfetch) będzie kontynuować umowę licencyjną z marką. Oczywiście Virgil Abloh nadal będzie pełnił rolę dyrektora kreatywnego.

Kwestie finansowe przejęcia udziałów nie zostały zdradzone. Transakcja podlega zatwierdzeniu przez organy regulacyjne i ma zostać sfinalizowana w ciągu najbliższych 60 dni.

 

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: