Przenosimy się do Londynu, gdzie tamtejszy brand maharishi prezentuje swoją najnowszą kolekcję nazwaną Lunar New Year, która powstała by uhonorować dwunasty znak zodiaku – dzika.
maharishi to londyński streetwearowy brand założony w 1994 roku przez Hardy’ego Blechmana. Estetyka tej firmy określana jest często jako „pacifist military design”, a motyw kamuflażu pojawia się u nich niemalże w każdym projekcie.
W świeżej kolekcji widzimy nowe koszulki na krótki rękaw oraz lekką kurtkę w trzech wersjach kolorystycznych. Właśnie ta ostatnia pozycja wzbudza największe zainteresowanie, a do wyboru będziemy mieli warianty czerni, granacie oraz zgniłej militarnej zieleni. Na plecach umieszczono rozbudowaną i kolorową grafikę przedstawiającą Zhu Bajie lub Zhu Wunenga – świniokształtną postać z mitologii chińskiej, która była jednym z głównych bohaterów powieści Wu Cheng’ena „Wędrówka na Zachód”. Wspomniane wcześniej t-shirty wychodzą z trzema różnymi motywami i grafikami, a każda z koszulek pojawia się w kilku wersjach kolorystycznych.
Premiera kolekcji maharishi „Lunar New Year” pojawi się w sprzedaży już 4 lutego w sklepach internetowych maharishi oraz END. Clothing.