- Reklama -Air Jordan 1Air Jordan 1

Netflix traci użytkowników! To pierwsza taka sytuacja od ponad 10 lat

Ciemne chmury rozpościerają się nad streamingowym gigantem. Netflix ogłosił, że w pierwszym kwartale 2022 roku stracił 200 000 użytkowników. Fakt ten spowodował spadek ceny za akcję aż o 20%.

Poprzednie znaczące wzrosty użytkowników tej platformy były wyśrubowane przez pandemię koronawirusa i w momencie kiedy można już śmiało wychodzić z domów, liczba ich klientów spada dość drastycznie. Firma dodała, że ​​wzrost liczby subskrybentów z COVID zaciemnił obraz. Wcześniej przewidywano wzrost w pierwszym kwartale o 2,5 miliona abonentów netto.

Kolejnym powodem spadków jest zawieszenie działalności w Rosji spowodowane wojną Na Ukrainie. Spowodowało to utratę około 700 000 użytkowników. To jednak nie koniec, znaczący spadek spowodowany był również współdzieleniem kont. Niestety, ale chyba nie dotarło to do nich, że współdzielenie kont to wypadkowa ciągłych podwyżek cen subskrypcji. W 2022 roku płacenie za wyższą jakość dźwięku i obrazu to absurd. Kropką nad i jest mocna konkurencja, która z kwartału na kwartał wchodzi na kolejne rynki.

Co ciekawe, jest to pierwszy spadek liczby subskrybentów od ponad dziesięciu lat. Ostatnia ogłoszona strata miała miejsce w październiku 2011 roku. Rozczarowujące okazały się też niższe w porównaniu z planem przychody – zmniejszyły się rok do roku o 9,8 proc. wobec przewidywanego wzrostu o 10,3 proc.

W międzyczasie Netflix planuje pozyskać płatnych abonentów poprzez poprawę jakości programowania i rekomendacji.

- Reklama -air jordan 13air jordan 13

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: