Nostalgia to jeden z najlepszych sposobów na sprzedaż produktu. Nike korzysta z tego niemalże przy każdym projekcie, więc przy najnowszych Air Max 1 nie było inaczej. W tym przypadku sięgnięto po kampanię reklamową Spike Lee zatytułowaną „Live Together, Play Together” z połowy lat ’90.
Bazą tego projektu jest kultowa sylwetka Air Max 87. Mamy w niej zestawienie białej siateczki i jaśniutkiego szarawego zamszu w górnych partiach cholewki z zamszem w kolorze czarnym na mudguardzie. Przełamaniem tego zestawu kolorów jest wyrazisty czerwony Swoosh po zewnętrznej stronie cholewki oraz niebieski po wewnętrznej. Wszystko to będzie spoczywało na białej podeszwie z czarno czerwonym spodem.
Jednak najważniejsze są tu detale i akcenty, które podkreślają wyjątkowość tej edycji AM1. Zerknijcie chociażby na toebox, gdzie pojawia się złote przeszycie, albo na metkę i wyściółkę, gdzie dzieje się zdecydowanie najwięcej. Moc kolorów i wzorów przykuwają uwagę niemalże od pierwszego spojrzenia. Ciekawym smaczkiem jest kolorowy znak pokoju umieszczony na tyle buta i zastępujący klasyczny logotyp Nike Air.
Niestety data premiery i forma dystrybucji bohatera tego wpisu owiana jest jeszcze tajemnicą. Nie powinien to być jednak jakiś odległy termin. Zapoznajcie się zatem ze zdjęciami nowych Nike Air Max 1 „Live Together, Play Together” i sprawdzajcie na bieżąco dział nowości w internetowym sklepie Nike.