Nike nie daje odpocząć od swoich pomysłów. Mamy kolejne damskie wydanie Air Max 90 z serii City Pack! Projektanci ujawnili swoje nowe dzieci, które inspirowane są deserami i smakołykami z całego świata.
Stylowa kolekcja zawiera sześć unikatowych wydań klasycznych biegówek Air Max 90. Wspomniana wcześniej inspiracja regionalnymi deserami wpływa na kolor i budowę każdego z nich. Natchnieniem do utworzenia takich a nie innych kolorystyk były takie smakołyki jak: “Eton Mess” z Londynu, “Aperitivo” z Milanu, “Strawberry Cheesecake” z Nowego Jorku,“Macaron” z Paryża, “Must Win Cake” z Szanghaju i “Harajuku Crepe” z Tokio.
Ciekawym elementem w tym projekcie są także wkładki z nadrukiem nazwy miasta, do którego nawiązuje kolorystyka oraz napis „Treat Yourself”, co oznacza „rozkoszuj się”. A więc do dzieła!
Kolekcja dostępna będzie od 18 września w wybranych sklepach Nike Sportswear.
LONDON – ETON MESS
NEW YORK – STRAWBERRY CHEESECAKE
PARIS – MACARON
MILAN – APERITIVO
SHANGHAI – MUST WIN CAKE
TOKYO – HARAJUKU CREPE