- Reklama -Nike Blazer
Strona główna Lifestyle Sport Nike i Paris Saint-Germain podpisują największą umowę sponsorską w ich historii

Nike i Paris Saint-Germain podpisują największą umowę sponsorską w ich historii

Nike ogłosiło właśnie, że przedłużyli umowę sponsorską na dostarczanie strojów z Paris Saint-Germain aż do 2032 roku. Dzięki rozszerzonemu partnerstwu amerykańska marka będzie nadal projektować koszulki piłkarskie dla męskich i żeńskich zespołów PSG, a także będzie kontynuować wspólne projekty z Jordan Brand.

Współpraca pomiędzy obiema stronami tra od 1989 roku, czyli mamy już 30 dobrych lat za nami. W ciągu tego okresu PSG miało już 71 różnych projektów koszulek piłkarskich, a od dwóch sezonów współpraca poszerzyła się o kolekcja pozaboiskowe z marką Jordan Brand, która obejmuje oprócz odzieży również buty. Sprawdźcie chociażby ostatni lookbook pod tym linkiem.

Paris Saint-Germain jest obecnie warte ponad 1,1 miliarda dolarów, a klub zdobył 21 trofeów od 2011 r., a do tego 16 w piłce nożnej kobiet i piłce ręcznej. Klub zajmuje obecnie ósme miejsce w rankingach UEFA.

„Nike i PSG są partnerami od 1989 roku i cieszymy się, że możemy przedłużyć jedno z najdłuższych i najsilniejszych partnerstw w sporcie. Z niecierpliwością czekamy na obsługę zespołów mężczyzn i kobiet oraz współpracę z PSG przy bardziej kreatywnych projektach, które podkreślą naszą wspólną wizję stworzenia trwałego dziedzictwa w Paryżu i poza nim.” – mówi VP/GM Nike EMEA Bert Hoyd.

Ani Paris Saint-Germain, ani Nike nie ujawniło na jaką kwotę będzie opiewała nowa umowa sponsorska.

Koszulki piłkarskie jak i kolekcje z Jordan Brand dla Paris Saint-Germain możecie kupić w oficjalnym polskim sklepie Nike.

- Reklama -Nike Air Max

SOCIAL MEDIA:

- Reklama -Nike Blazer

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY:

XLARGE zapoznaje nas ze swoją jesienną kolekcją na 2020 rok

XLARGE gości na łamach naszego magazynu już od wielu lat, więc nie mogliśmy pominąć ich najnowszej kolekcji na tegoroczną jesień.Ten jeden z najstarszych i...

Vans prezentuje nowy nietuzinkowy zestaw „Tiger Patchwork”

Wracamy do marki Vans, której designerzy na tegoroczną jesień zaprojektowali specjalne wydania trzech kultowych sylwetek tworzących nietuzinkowy zestaw „Tiger Patchwork”.Tak jak sama nazwa wskazuje,...

RIMOWA przedstawia kolekcje walizek „Desert Rose” i „Cactus”

Po dłuższej przerwie powracamy do kultowej marki RIMOWA, która prezentuje właśnie swoje najnowsze kolekcje walizek i akcesoriów. Mowa o zestawach „Desert Rose” oraz „Cactus”.Przy...

Oto zapowiedź nowych PEACEMINUSONE x Nike Air Force 1 Low „Para-Noise Part 2”

Plotki o kolejnej kolaboracji na linii PEACEMINUSONE x Nike krążą w sieci od jakiegoś czasu, ale dziś wydaje się że mamy materiał potwierdzający ich...

Casablanca już teraz zapowiada kolekcję na wiosnę i lato 2021 roku

Podczas wirtualnego paryskiego tygodnia mody swoje nowości na przyszłoroczną wiosnę i lato zaprezentowała również Casablanca. Poniżej zamieszczamy zestaw fotografii i krótkie video, które przybliżą...

Daniel Arsham wraz z Disney i APPortfolio wypuszczają szare figurki „Hollow Mickey”

Amerykański artysta Daniel Arsham kontynuuje swoją współpracę z Disney i APPortfolio, dzięki czemu zobaczymy w sprzedaży nowe limitowane figurki „Hollow Mickey”.Rok po pierwszym przedsięwzięciu...