- Reklama -Wyprzedaz Nike
- Reklama -Wyprzedaz Nike
Strona głównaLifestyleSportWłoski klub Inter Mediolan przedstawia nowe logo

Włoski klub Inter Mediolan przedstawia nowe logo

Kilka lat temu swoje logo / herb zmienił Juventus Turyn, który poszedł w mocny minimalizm. Tym samym torem wydaje się podążać inna włoska drużyna – Inter Mediolan.

Inter zaprezentował oficjalnie swoją nową identyfikację wizualną, która podkreśla podstawowe wartości klubu i wzmacnia więź z miastem Mediolan. Nowy herb będzie używany od sezonu piłkarskiego 2021/2022. Przedstawione tu logo to nowoczesna reinterpretacja historycznego herbu klubu.

Nowe logotyp włoskiego klubu składa się z białych liter “I” oraz “M”, umieszczonych na niebieskim tle, z czarnym obramowaniem. Znak skupia inicjały Internazionale Milano, czyli IM, czyli z angielskiego „I’m” – jestem. Do tego hasła odnosi się również komunikacja włoskiego klubu prowadzona w social media. Herb pojawi się również na części oficjalnych produktów klubowych. Dodatkowo, logo zostanie zaprezentowane na mediolańskim wieżowcu na Viale della Liberazione.

Aby uprościć logo, postanowiono z niego usunąć złoty kolor, który od lat znajdował się w herbie Interu. Nowy herb Interu to zgrabna, opływowa estetyka na miarę czasów; świeże spojrzenie na sferę cyfrową, w której kluby docierają do bezprecedensowej publiczności na całym świecie.

„Głównym problemem był kontrast między złotem a bielą, który sprawiał, że herb był niewidoczny w telewizji i na ekranach przenośnych. Musieliśmy za wszelką cenę zredukować tę koncepcję, i uczynić go bardziej widocznym.” – mówi Mirko Borsche.

Emblemat 18-krotnego mistrza kraju został oficjalnie zarejestrowany 28 stycznia 2021 roku.

Stworzenie nowego herbu powierzono zespołowi Bureau Borsche – jednej z największych pracowni graficznych z siedzibą w Niemczech. Sam Mirko Borsche, założyciel i grafik, podsumowuje to tak:

Dla marki w erze cyfrowej ważne jest, aby być widocznym. W przypadku gry w piłkę nożną jest to tym bardziej prawdziwe, że coraz więcej młodych ludzi, szczególnie w Azji, ogląda mecze na bardzo małych urządzeniach. Jednak wiele klubów nie dostosowało się do trendu: jeśli spojrzysz na tabele wyników po rundzie Ligi Mistrzów, zdasz sobie sprawę, że większość logo drużyn nie jest już widoczna.”

internatzionale mediolan logo 2 internatzionale mediolan logo 1

internatzionale mediolan logo

- Reklama -Wyprzedaz Nike
- Reklama -Wyprzedaz Nike
- Reklama -Wyprzedaz Nike
- Reklama -Wyprzedaz Nike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: