- Reklama -NikeNike

Wasted Youth i Budweiser wypuszczają wspólnie zaprojektowane puszki piwa [Dla pełnoletnich]

Streetwearowy brand z Japonii – Wasted Youth, za którym stoi VERDY, został zaproszony przez giganta Budweiser do zaprojektowania limitowanych wersji puszek piwa. Oto efekty ich wielotygodniowych prac.

W ramach ich pierwszej kolaboracji w historii, japoński kreatywny prezentuje limitowane puszki i butelki po piwie, które stanowią remiks tradycyjnego czerwono-białego opakowania Budweisera z 1999 roku.

Na jasnych puszkach piwa lager znajdują się stylizowany branding Wasted Youth i VERDY oraz ilustracja czerwonego tulipana wyrastającego z puszki, którego można było zobaczyć we wcześniejszych kolaboracjach i projektach grafika. Butelki mają podobne akcenty wydrukowane na etykietach i czerwoną asymetryczną etykietę „Wasted Youth” na szyjce butelki.

Puszki po piwie Wasted Youth x Budweiser można teraz znaleźć w wybranych supermarketach i sklepach ogólnospożywczych na całym świecie, a limitowana edycja szklanych butelek ma się pojawić 1 lipca.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: